Skip to main content
Beste,



Ik heb een abonnement aangevraagd bij Simyo, betreft overstappen van Simyo prepaid naar een simyo abonnement.

Nu krijg ik via de mail te horen dat er geen nummerbehoud kan zijn.



Is natuurlijk wel raar, van Simyo naar Simyo en geen nummer behoud, zie jullie mail, ik wil dit nummer zeker behouden.

Anders moet ik van de koop afzien



Please Advice



Beste Rogier Iding,





Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06*  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap van prepaid naar sim-only abonnement dient via mijn simyo (prepaid) te gebeuren. .



Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.



Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.





Met vriendelijke groet,





Het Simyo team
Welkom op het forum R.Ilding,



Sinds kort is het mogelijk om via je persoonlijke prepaid pagina over te stappen naar een Simyo abonnement. Nummerbehoud aanvragen die op de 'oude' manier zijn gegaan, moeten alsnog op de nieuwe manier worden aangevraagd. In dit topic kun je de juiste instructies terug vinden.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum R.Ilding,



Sinds kort is het mogelijk om via je persoonlijke prepaid pagina over te stappen naar een Simyo abonnement. Nummerbehoud aanvragen die op de 'oude' manier zijn gegaan, moeten alsnog op de nieuwe manier worden aangevraagd. In dit topic kun je de juiste instructies terug vinden.



Groetjes,



Alex





Hoi Alex,



Ik op de pagina self service, optie overstappen van prepaid naar abonnement , krijg ik de melding error Sim Kaart niet geactiveerd. Dus ik kan ook op de nieuwe manier geen overstap maken naar een abonnement.



En nu?



Groet Rogier
Beste R.lding,



Wij zullen een aanpassing door onze IT afdeling laten doorvoeren. Dit zullen zij maandag ochtend doen. Als dit is gebeurd zal ik een berichtje in dit topic plaatsen waarna je de overstap zonder problemen kan maken. Hou dit topic even in de gate.



Groetjes,



Arie
Beste R.lding,



Als het goed zou het nu na een aanpassing van de IT afdeling mogelijk moeten zijn om de overstap van prepaid naar simonly te maken. Laat ons even weten of het is gelukt.



Groetjes,



Arie
Hoi Arie,



De overstap is gemaakt, waarvoor dank. Echter nu loop ik even tegen het probleenm aan dat ik wel kan bellen, smsen en internet.

Maar de email configuratie voor BB werkt niet, krijg de melding dat er geen netwerkverbinding beschikbaar is en dit geld ook voor Whatsapp.



Please Advice



Groet Rogier
Hoi R.Iding,



Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Zij hebben de Blackberry optie voor je hersteld op het netwerk. Mocht het nu nog niet werken, wil ik je vragen het toestel nog een keer uit/aan te zetten. Kun je aangeven of het nu wel werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer