.

Vraag

Nummerbehoud niet gelukt??

  • 29 June 2012
  • 9 reacties
  • 598 Bekeken

Badge
Vandaag zou mijn oude nummer worden overgezet naar simyo. Nu is het abonnement wat ik had bij telfort sinds 12u vandaag uitgeschakeld, ik kan daarmee niet meer bellen. Het is nu 17.50 en het nummer is nog steeds niet actief op mijn simyo simkaart. De klantenservice aan de telefoon zei me dat het tot 17.30 kon duren. Maar helaas dus zo te merken. Inmiddels maak ik ook extra kosten omdat ik met mijn simyo abonnement buiten de bundel bel en internet. Dit heeft me al zon 10,- gekost terwijl ik dus alleen bereikbaar ben op mijn tijdelijke nummer. 
Hoe lang duurt dit nog?

9 reacties

Voor mij hetzelfde! Zou graag willen weten wanneer het nummer is overgezet!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jeroen01,

Volgens ons systeem heb je twee bestellingen bij ons geplaatst met nummerbehoud.
Wij hebben op jouw verzoek de aanvraag voor nummerbehoud voor een van de bestellingen geannuleerd. Op de andere simkaart hebben we de aanvraag voor nummerbehoud ingediend en uitgevoerd op 29 juni. Volgens ons systeem heb je echter de verkeerde simkaart geretourneerd. Wij hebben je zojuist een prive bericht gestuurd met een instructie voor de aanvraag van een vervangende simkaart.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Jeroen01,

Volgens ons systeem heb je twee bestellingen bij ons geplaatst met nummerbehoud.
Wij hebben op jouw verzoek de aanvraag voor nummerbehoud voor een van de bestellingen geannuleerd. Op de andere simkaart hebben we de aanvraag voor nummerbehoud ingediend en uitgevoerd op 29 juni. Volgens ons systeem heb je echter de verkeerde simkaart geretourneerd. Wij hebben je zojuist een prive bericht gestuurd met een instructie voor de aanvraag van een vervangende simkaart.

Groetjes,

Manisha


Dat is dan wel heel raar, want ik heb telefonisch doorgegeven welke simkaart ik zou houden waar nummerbehoud op uitgevoerd zou worden. De dubbele bestelling kwam door een fout in het systeem. Ik heb vervolgens de kaart die geannuleerd zou worden terug gestuurd. 
Maar goed, ik zal het privebericht even doornemen en ik hoop dat het dan goed gaat komen!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Steven,

Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen van je huidige provider op het verzoek voor nummerbehoud. Zodra wij dit hebben, zullen wij je per e-mail hierover berichten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Manisha, 
De simkaart heb ik inmiddels binnen met het correcte nummer. Ik probeer je een provebericht te sturen ivm het annuleren van het tijdelijke nummer (waar weldegelijk een abonnement aan gekoppeld is). Je inbox is echter vol. 
Ook ik heb hier iets aparts met Simyo. Ik heb Simyo prepaid en heb nu bij Simyo een abonnement afgesloten voor bellen en internet.
Gevraagd om mijn oude nummer te behouden zodat ik bereikbaar blijf op mijn oude nummer.
Keurig met de aanvraag alle gegevens ingevuld. De volgende dag lag er al een envelop met nieuwe simkaart in bus.
De simkaart geactiveerd en kreeg de melding dat 6-7-2012 alles werkt.

Komt er gisteren een mail van Simyo dat mijn oude nummer niet overgezet kan worden.
Reden onbekend. Dit vind ik vreemd beide kaarten prepaid en abonnement zijn van SIMYO.
Prepaid bel ik al jaren met Simyo en nooit geen problemen en nu kennen ze dit nummer niet.
Heel apart, Ik heb het idee dat de ene afdeling niet weet wat de andere doet.

Nu maar een mail naar de afdeling porteringen gestuurd met de telefoonnummers en de bijbehorende simkaartnummers en hopen dat dat ze mijn oude prepaid nummer kunnen vinden om over te zetten.
Badge +6
Beste Amateur,

Door een storing met nummerbehoud heb je die melding gekregen dat je telefoonnummer niet bekend is.
Je telefoonnummer wordt op 12 juli overgezet van prepaid naar abonnement.
Dank je Natascha,

Ik heb inmiddels ook een mail ontvangen dat 12 juli het nummer wordt overgezet.

Henk.
Badge +6
Beste Amateur,

Geen dank! Blij te horen dat je de email ook heb ontvangen als bevestiging.

Reageer