Ik heb mijn simkaart en mijn nano simkaart geactiveert, in de iPhone 5 gestopt en met mijn tijdelijke telefoonnummer deed mijn internet het gewoon. Ik heb toen cellular data uit gezet omdat ik wifi had en sindsdien niet meer aangehad, maar nu dat mijn nummer is overgezet (vandaag rond 11 uur 's middags ingegaan) en ik cellular data weer aanzet heb ik helemaal geen internet, terwijl ik wel een e-mail heb gekregen van Simyo dat mijn Internetbundel 1000 per direct inging.Â
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum cn91,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op jouw mobiel. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op jouw mobiel. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Ik heb nu inderdaad internet, heel erg bedankt voor uw reactie.
Beste Cn91,
Blij te horen dat het internet werkt.
Blij te horen dat het internet werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.