Skip to main content
Hallo,



Sinds korte tijd ben ik in het bezit van een Simyo abbonement. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Mijn nummer zou vandaag (7 november 2012) overgezet worden naar mijn simkaart. Ook heb ik  gisteren een mail ontvangen van de porteringen.



Ik kan wel op Mijn Simyo inloggen met het nummer waarvoor ik nummerbehoud heb aangevraagd. Op mijn telefoon ben ik alleen bereikbaar met het tijdelijke nummer dat ik heb ontvangen van Simyo.



Verder heb ik nog een vraag over mijn verbruik:



Bij mijn verbruik staat dat ik van de 100 min/sms nog 80 min/sms over heb. Bij het internet verbruik staat dat ik van de 500 mb nog 400 mb over heb. Ook zegt Mijn Simyo dat er een aantal smsjes naar het buitenland zijn verstuurd. Ik heb mijn 3g constant uit gehad, heb niet gesmst of gebeld en heb dus ook niet naar het buitenland gesmst.



Mijn vraag: Wat gaat hier fout?!



Met vriendelijke groet,

Robert de Haan
Welkom op het forum RobertdeHaan,



Nummerbehoud is een proces dat tussen 9 en 6 uitgevoerd wordt. Om deze reden is het mogelijk dat je gedurende de dag nog met jouw tijdelijk nummer kan bellen.



Jouw bundels zijn naar rato toegevoegd voor 07-11 t/m 30-11. Om deze reden heb je minder minuten/data dan jouw volledige bundel. De bundels zullen uiteraard ook naar rato gefactureerd worden.