Skip to main content
Hallo,



Ik heb inmiddels twee keer een mail gestuurd voor hulp/informatie over nummerbehoud, maar het blijft onduidelijk.

Hierbij de situatie die ik zojuist heb gemaild naar porteringen@simyo.nl



Ik kreeg toen ticketnummer: 270539.



Recent heb ik een Simyo pakket aangevraagd. Daarbij heb ik gekozen om mijn huidige nummer te behouden.

Ik kreeg vervolgens een mail dat dit niet kon omdat Vodafone NL aangaf dat mijn klantnummer niet correct was.

Vervolgens heb ik een ticket aangemaakt met alle nodige informatie waar ik meer dan een week op heb gewacht.

Uiteindelijk kreeg ik twee mailtjes, vlak na elkaar.

De ene mail vertelde me dat het zou lukken en mijn nummer in januari 2013 overgezet zou worden. Dit lijkt mij erg laat.

De andere mail vertelde me dat Vodafone niet akkoord ging met het overzetten omdat het overzetten BINNEN 30 dagen moet gebeuren.



Er spelen nu dus twee problemen:

- Ik weet nog steeds niet of mijn nummer overgezet gaat worden en wanneer dat is.

- Ik weet niet of ik nu al voor Simyo betaal, maar ik betaal ondertussen ook voor Vodafone. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik tot januari moet betalen voor twee abonnementen.



Graag zou ik opheldering willen hebben over deze twee punten.
Welkom op het forum joran,



Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door vodafone voor 16-01-2013. Op deze datum zal het nummerbehoud uitgevoerd worden. De reden dat het langer duurt dan de gemiddelde aanvraag voor nummerbehoud is het feit dat je overstapt van een zakelijk abonnement. Voor zakelijke abonnementen wordt in de regel een opzegtermijn van 3 maanden gehanteerd.



Jouw Simyo abonnement gaat in op het moment dat je nummerbehoud wordt uitgevoerd. Vanaf dit moment ga je ook abonnementskosten aan Simyo betalen.
Welkom op het forum joran,



Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door vodafone voor 16-01-2013. Op deze datum zal het nummerbehoud uitgevoerd worden. De reden dat het langer duurt dan de gemiddelde aanvraag voor nummerbehoud is het feit dat je overstapt van een zakelijk abonnement. Voor zakelijke abonnementen wordt in de regel een opzegtermijn van 3 maanden gehanteerd.



Jouw Simyo abonnement gaat in op het moment dat je nummerbehoud wordt uitgevoerd. Vanaf dit moment ga je ook abonnementskosten aan Simyo betalen.





Bedankt voor het antwoord. Ben blij dat dit nu opgelost is. Ik wacht voor nu netjes af tot 16 januari.
Beste joran,



Fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Reageer