Geachte Simyo team,
Mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen omdat mijn contract was afgelopen. Ik was te laat met aanvragen omdat ik mijn simkaartnummer verkeerd had ingevuld in eerste instantie terwijl er op het moment van invoeren wel een groen vinkje achter het nummer kwam te staan. Ik ging er dus van uit dat het ingevulde simkaartnummer correct zou zijn terwijl dit niet zo was. Mede hierdoor ben ik te laat met de nummerportering aanvraag en kan ik het oude nummer enkel nog terug krijgen door 50 euro aan aansluitkosten te betalen bij mijn oude provider en een maand te wachten tot het kan worden overgezet.
Lang verhaal kort, ik wil graag mijn nummerbehoud annuleren. Ik vind het erg jammer dat mijn nummer kwijt ben door de verkeerde aanduiding (het groene vinkje) van deze site. Desalniettemin wil ik jullie vragen of jullie mijn nummerbehoud kunnen annuleren en mijn nieuwe abonnement van kunnen activeren?
Met vriendelijke groet,
Peter
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Peter_P,
Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd. Je kan vanaf vandaag binnen de bundel gebruik van jouw aansluiting maken.
Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd. Je kan vanaf vandaag binnen de bundel gebruik van jouw aansluiting maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.