Skip to main content
Beste support,



Vorige week heb ik jullie ook al trachten te bereiken, maar blijkbaar is dat heel erg moeilijk.



Ik had een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Maar het overzetten van het nummer lukt niet ( geweigerd ), en nu wil ik dus dit nummerbehoud annuleren en gewoon met mijn nieuwe nummer gaan bellen.

Dus alle kosten die tot nu toe gemaakt zijn moeten in de bundels vallen en niet buiten de bundel.



Dat heb ik vorige week al een keer aan jullie proberen door te geven ( telefonisch ), maar heb tot op heden niets van jullie vernomen. Nu probeer ik het maar eens op deze manier.



De extra verbruiks kosten zoals deze nu op mijn simyo staan, ga ik in ieder geval niet betalen, deze horen gewoon in de bundel te vallen.



Graag zsm aanpassen dat alles vanaf vorige week in de bundel valt en nummerbehoud annuleren ( zou het niet handig zijn dat jullie dit op de website beschikbaar maken ? )



Groeten,



Grace Hampsink
Hoi gracesiana,



Ik heb je verzoek doorgegeven aan de technische dienst. Zij hebben je tijdelijke Simyo nummer geactiveerd tot je permanente telefoonnummer. Bij deze is dit akkoord. Daarmee gaat ook je abonnement van start en bel/sms/internet je voor de binnen de bundel tarieven. Zoals we aangeven valt het verbruik voordat je nummer is over gezet buiten de bundel. We kunnen de kosten niet vergoeden, omdat je er zelf voor hebt gekozen om gebruik te maken van het tijdelijke nummer zonder een akkoord op je vraag te hebben gehad.



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Vorige week woensdag op 24 Oktober heb ik bericht gekregen dat het nummer niet over te zetten is. De volgende dag, en de dagen daarna heb ik geprobeerd om jullie te bellen, maar het is gewoon onmogelijk om ook maar iemand te spreken te krijgen. Het enige dat wij telkens krijgen is dat medewerkers in gesprek zijn en dat het te druk is. Als ik dan iemand te spreken krijg, is dat alleen iemand die door kan geven dat je teruggebeld zal gaan worden. Dit is vervolgens ook nooit gebeurt.



Dus met andere woorden, ik heb op tijd willen doorgeven dat alles per 25-10 IN de bundel moet vallen maar het is gewoon onmogelijk om iemand te pakken te krijgen. Maar dit is niet mijn probleem, dat is jullie probleem.



Dus die extra kosten die gemaakt zijn van 25-10 tot nu zijn jullie probleem en niet mijn probleem. Deze kosten moeten daarom ook komen te vervallen.



Graag hoor ik van jullie dat dit gecorrigeerd is.



Met vriendelijke groeten,



Grace Hampsink.
Hoi gracesiana,



Er zijn meerdere manieren om in contact te komen met Simyo. Bijvoorbeeld via dit forum. Je hebt er uiteindelijk zelf voor gekozen om gebruik te maken van je aansluiting voordat we een akkoord hadden gegeven.



Groetjes,



Alex

Reageer