Skip to main content
beste simyo,



ik heb nummerbehoud aan gevraagd

ik zat bij blyk alleen was dat geen keuze als provider dus deed ik vodafone (prepaid)

en toen kreeg ik een bericht dat hij was afgewezen omdat  het niet de goede provider was.

kunnen jullie mij helpen?

als jullie meer informatie nodig hebben mail me dan 

aangezien ik hier niet mijn nummers enzovoorts op ga zetten



mvg,

sjaak
Ik heb ook een prepaid kaartje gehad, en nu een sim only abonnement genomen. Daarbij kon ik niet aangeven dat ik via Simyo al een prepaid had. 

Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd en nu krijg ik een mail dat het allemaal niet kan? 

Wat moet ik hiermee? Ik wil gewoon mijn oude nummer houden met het nieuwe abbonement van Simyo. 

Wie kan mij helpen? 
Sklunder maak auv je eigen topic en stel niet een vraag bij mijn vraag
mijn probleem is al opgelost
Welkom op het forum Dutch4Ever,



Sklunder maak auv je eigen topic en stel niet een vraag bij mijn vraag



In principe gaat de vraag van Sklunder ook over nummerbehoud. In dat geval is het juist toegestaan om in hetzelfde topic te reageren. We proberen gewoon altijd alle reacties uit een topic te behandelen.



mijn probleem is al opgelost



Goed om te lezen dat het is opgelost. Bedankt voor het doorgeven.



Ik heb ook een prepaid kaartje gehad, en nu een sim only abonnement genomen. Daarbij kon ik niet aangeven dat ik via Simyo al een prepaid had. 

Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd en nu krijg ik een mail dat het allemaal niet kan? 

Wat moet ik hiermee? Ik wil gewoon mijn oude nummer houden met het nieuwe abbonement van Simyo. 

Wie kan mij helpen? 




Welkom op het forum Sklunder,



Volgens onze gegevens is je nummerbehoud aanvraag afgewezen, omdat je een verkeerde service provider in hebt gevoerd. Daarnaast zie ik dat je van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement wilt overstappen. Overstappen van prepaid naar een abonnement moet via de persoonlijke prepaid pagina. Als je ingelogd bent, kun je kiezen voor de optie 'overstappen naar sim only'. Ik zie echter dat je de nieuw ontvangen simkaart al hebt geactiveerd. Het telefoonnummer zal daarom alsnog vandaag worden over gezet.



Groetjes,



Alex

Reageer