Skip to main content
Hallo mede simyoane,



Ik heb me abonnement afgekocht, maar de nummer aanvraag bij tele2 is afgewezen en deze zegt dat simyo zegt dat me contract datum eindigt op 21 juni terwijl deze gelijk vrij is afgekocht.



Wat nu?



Mvg,



Simnlru
Update:



Contact opgenomen dit keer via chat, zat al tijdje in de wacht dus dacht probeer het zo.



Dit is het resultaat wat ik krijg Tiury.



Groetjes,



Simnlru
Hoi Simnlru,



Wat een gedoe zeg!



Ik heb het nog even voor je nagekeken en ik zie dat het verzoek dat gisteren (28 april) is ingediend, is goedgekeurd voor 21-06-'16. Dat lijkt me niet de gewenste datum.



Heb je hierover al bericht van jouw nieuwe provider gekregen?



Groetjes,

Sean



@RicoK Wat leuk dat je met een jaar hebt verlengd! 🆒
Hoi sean ja hum hebbem weer een fout gemaakt.. Ga er wewr achter aan.
Hoi Simnlru,



Zojuist heb ik dit topic doorgenomen en ben een beetje geschrokken van de manier waarop jouw aanstaande provider omgaat met deze aanvraag! Het is wel erg vervelend voor jou dat jij steeds actie moet ondernemen.



Ik heb de laatste aanvraag bekeken en ook hier staat geen ;afkoopsom bij als melding. Om die reden is de aanvraag opnieuw afgewezen vanwege een lopend contract. Zoals Tiury aangeeft, lijkt het mij verstandig dat de afdeling Nummerbehoud van jouw nieuwe provider eens contact opneemt met onze afdeling. Zo kunnen ze doorgeven dat het een aanvraag inclusief afkoopsom betreft aangezien ze dit blijkbaar niet invoeren bij een normale aanvraag 😞



Ik weet dat het erg vervelend is, maar ik hoop dat je ons weer op de hoogte wilt houden.



@RicoK, hooray! Super leuk om te zien dat je weer bijgetekend hebt en bij ons blijft :D



Groetjes,

Angela

Reageer