Skip to main content
Ik ben aan het overstappen naar een andere provider en heb hierbij nummerbehoud aangevraagd. Dit werd echter door simyo afgewezen omdat mijn nummer niet bekend zou zijn bij simyo. Nogmaals simkaartnummer, telnummer en provider (Simyo) gecontroleerd maar deze blijken wel te kloppen. Wat te doen?
Hallo Sophia97,



Welkom op het Simyo Forum.



Neem even contact op met je nieuwe provider en geef aan dat het echt de goede gegevens zijn!



Waarom wil je eigenlijk van provider veranderen?



Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Nieuwe provider geeft aan dat simyo afwijst omdat het nummer bij hen niet bekend is. Dit lijkt op een kastje naar de muur. Oplossing of ben ik dan te somber?
Stap je toevallig over naar Ben? Dan zou ik toch even telefonisch contact met hun opnemen. Zij herkennen de simkaart nummers van Simyo / KPN niet.
Hoi Sophia97, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat de overstap naar je nieuwe provider niet helemaal soepel verloopt! Een kasje naar de muur is zeker niet wat we je willen aandoen, ondanks je overstapt.



Helaas hebben wij géén nummerbehoud aanvraag binnengekregen. Ik vrees daarom oprecht dat ze het verkeerde 06-nummer hebben opgegeven bij de aanvraag óf ze hebben de aanvraag bij een verkeerde provider ingediend. Zou je toch nog eens contact met ze op willen nemen, zoals maikel.twinnie aangeeft?



Groetjes, Tiury



Bedankt maikel.twinnie en Raytje 🙂!

Reageer