.

Beantwoord

Nummerbehoud / Abonnement

  • 7 August 2012
  • 11 reacties
  • 1390 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb nummerbehoud aangevraagd voor mijn nieuwe Simyo abonnement. 

Ik kon al een tijdje verlengen bij me oude provider (Hi) maar heb toch voor Simyo gekozen. Nu blijkt dat ik bij de oude/huidige provider pas kan opzeggen na 7-nov-2012. 

Kan ik alles gewoon zo houden dat me abonnement pas ingaat bij Simyo na deze datum en dat dan me contract pas ingaat?

Alvast bedankt voor de reactie,

Met vriendelijke groet,

Roy
icon

Beste antwoord door Alex 9 August 2012, 10:09

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RoyNL,

Dat kan. Omdat je vanaf 2 maanden van te voren een nummerbehoud aanvraag kunt indienen, dien je een email sturen naar onze nummerbehoud afdeling (porteringen@simyo.nl) met daarin een nieuw nummerbehoud verzoek. Je kunt de email vanaf 7/9. Eerder kunnen we het porterings verzoek niet in behandeling nemen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum RoyNL,

Dat kan. Omdat je vanaf 2 maanden van te voren een nummerbehoud aanvraag kunt indienen, dien je een email sturen naar onze nummerbehoud afdeling (porteringen@simyo.nl) met daarin een nieuw nummerbehoud verzoek. Je kunt de email vanaf 7/9. Eerder kunnen we het porterings verzoek niet in behandeling nemen.

Groetjes,

Alex


Bedankt voor de reactie.

Ik kan een email vanaf 7/9 sturen met een nieuw verzoek voor nummbehoud?

(In je reactie staat alleen: "Je kunt de email vanaf 7/9")

Groeten Roy
Badge +6
Beste RoyNL,

Je kunt de email vanaf 7 september sturen naar de afdeling nummerbehoud. Vanaf 7 september is het precies 2 maanden voor het einde van je contract bij je huidige provider.
Beste Simyo,

Een week  geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij jullie, alleen was ik helaas op dat moment niet ingelogd op `mijn simyo`,
waardoor ik niet kon aangeven dat jullie mijn provider was, jullie stonden niet in de lijst van `providers`, dus heb ik op Wireless(en nog iets)
aangevinkt, anders kon ik niet verder met mijn bestelling.
Ik wil dit nummer graag behouden.

Hopelijk heb ik U hiermee voldoende geinformeerd,

Met vriendelijke groeten,
Linda Stoffele,


ps:Ik ga vast het ontvangen simyo Sim only abonnement kaartje activeren met de instucties die ik van U heb ontvangen
Badge +1
Hoi Linda68,

Welkom op het forum!

Helaas is het niet mogelijk je nummer op deze manier over te zetten van prepiad naar sim only. Ik raad je aan om in te loggen op je persoonlijke Simyo pagina, waarna je onder het tabblad 'Overzicht' kunt klikken op 'Overstappen naar een simonly abonnement'. Binnen twee werkdagen wordt je huidige prepaid simkaart omgezet naar een abonnement, waarna je hier gebruik van kunt maken.

De simkaart die je inmiddels van ons hebt ontvangen kun je retour sturen. Doordat jij je simkaart hebt geactiveerd zijn er aansluitkosten in rekening gebracht. Deze kosten hebben wij voor jou in mindering gebracht. De nieuwe simkaart kun je vervolgens naar ons retour sturen, waarna wij je bestelling zullen annuleren.
Hoi Linda68,

Welkom op het forum!

Helaas is het niet mogelijk je nummer op deze manier over te zetten van prepiad naar sim only. Ik raad je aan om in te loggen op je persoonlijke Simyo pagina, waarna je onder het tabblad 'Overzicht' kunt klikken op 'Overstappen naar een simonly abonnement'. Binnen twee werkdagen wordt je huidige prepaid simkaart omgezet naar een abonnement, waarna je hier gebruik van kunt maken.

De simkaart die je inmiddels van ons hebt ontvangen kun je retour sturen. Doordat jij je simkaart hebt geactiveerd zijn er aansluitkosten in rekening gebracht. Deze kosten hebben wij voor jou in mindering gebracht. De nieuwe simkaart kun je vervolgens naar ons retour sturen, waarna wij je bestelling zullen annuleren.


Hoi Esme,
Bedankt voor snelle reactie.Ik heb helaas al wel mijn simkaart geactiveerd.Mijn vraag is :hoeveel gaat dat mij kosten èn kan ik toch op mijn eigen simkaart toch opnieuw een abonnement afsluiten?
Alvast bedankt voor de reactie,
groetjes Linda
Hoi Simyo,
Ik heb inmiddels een nieuw abonnement afgesloten,maar nu zoek ik het adres waar ik de simkaart naar toe kan sturen.
Is dat:Simyo
          Postbus 58800
          1040 JA Amsterdam ?

Ik weet het niet zeker!!!

groetjes Linda
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Linda68,

Ik zie dat de overstap van de prepaid aansluiting naar het abonnement inmiddels is geregeld. Het adres hierboven is inderdaad het retour adres. Mijn collega Esma heeft de aansluitkosten gecrediteerd. Ik heb de simkaart op een blokkade gezet zodat deze logischerwijs niet meer gebruikt kan worden.

Groetjes,

Alex
Goede morgen Simyo,

Ontzettend bedankt voor de reactie.Ik ga de kaart meteen naar jullie sturen.
Veel succes verder en wilde even nog aangeven dat ik deze forum geweldig vind!

groetjes Linda
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het compliment Linda68

Reageer