Skip to main content
Hallo ik zou graag weten waarom mijn nummerbehoud niet kan doorgaan  ik heb dit nummer al meer dan 10 jaar en ik wil het niet kwijt

is het mogelijk om het Simyo abb. een maand later in te laten gaan ik wil deze maand wel extra betalen.

Bvd. A.v.Laar







Beste Adrie van Laar,







***LET OP: Eerder deze week ontving u een e-mail inzake nummerbehoud. Wij vragen u dat bericht als niet verzonden te beschouwen. Door een fout heeft u de verkeerde status ontvangen. Onderstaande e-mail is de correcte status van uw aanvraag voor nummerbehoud. Excuses voor de verwarring.***







Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0651164838  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: 63 |  | 18-02-2013.



Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.



Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Welkom op het forum Adrie4291,



De reden dat jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door jouw huidige provider is het feit dat er nog een contract loopt tot 18-02. Indien je nummerbehoud aan wenst te vragen wil ik je adviseren om op of na 18-12 een email te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het verzoek om de aanvraag opnieuw in te dienen. DIt omdat nummerbehoud vanaf 2 maanden van tevoren kan worden aangevraagd.
Welkom op het forum Adrie4291,



De reden dat jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door jouw huidige provider is het feit dat er nog een contract loopt tot 18-02. Indien je nummerbehoud aan wenst te vragen wil ik je adviseren om op of na 18-12 een email te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het verzoek om de aanvraag opnieuw in te dienen. DIt omdat nummerbehoud vanaf 2 maanden van tevoren kan worden aangevraagd.









Oke dank u

Reageer