Hallo,
Vandaag zou mijn nummerbehoud over gaan van Telfort naar Simyo. Nou doet sinds vanochtend mijn
simkaart van telfort het al niet meer. Dus toen heb ik de nieuwe simkaart van Simyo in mijn telefoon geplaatst.
Deze geeft aan dat hij netwerk heeft (kpn), maar als ik nu iemand bel, bel ik met een verkeerd nummer (het originele
nummer van de simyosimkaart in plaats van die van telfort).
Hoe kan dit? Is het nummer nog niet overgezet? En zou de simkaart van simyo niet eerst moeten aangeven 'geen service'?
Met vriendelijke groet,
Bladzijde 1 / 1
Beste esmee-92,
Wij hebben zojuist een test door onze netwerkspecialisten laten uitvoeren. Het toestel ging gewoon over. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes.
Arie
Wij hebben zojuist een test door onze netwerkspecialisten laten uitvoeren. Het toestel ging gewoon over. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes.
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.