Skip to main content
Ik zou graag z.s.m. mijn nummer willen wijzigen door prive omstandigheden. Alleen stap ik volgende maan over naar BEN. Daar heb ik ervoor gekozen om mijn nummer te behouden, wat niet zo slim is. Zou dit toch nog kunnen zonder moeilijkheden?



Met vriendelijke groet.
Hoi KipIsLekker,



Welkom op het Simyo forum!



Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.



Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?



Groetjes,



Kevin
Hoi KipIsLekker,



Welkom op het Simyo forum!



Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.



Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?



Groetjes,



Kevin

Hoi KipIsLekker,



Ik zie dat je mijn bericht hebt gekopieerd en geplakt. Ben je akkoord met de kosten? Of is het ondertussen al opgelost?



Groetjes,



Kevin
Hoi KipIsLekker,



Welkom op het Simyo forum!



Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.



Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?



Groetjes,



Kevin


Hi, ik ga daar mee akkoord!
Hoi KipIsLekker,



Ik zie dat je mijn bericht hebt gekopieerd en geplakt. Ben je akkoord met de kosten? Of is het ondertussen al opgelost?



Groetjes,



Kevin


Ik ben akkoord met de kosten dus. Er ging iets verkeerds.
Hoi Kipislekker,



Je hebt ondertussen een mail en sms van me gekregen met het nieuwe nummer. Als je je toestel even opnieuw opstart dan zal je hier direct mee kunnen bellen. Neem dus nog wel even contact op met de nieuwe provider zodat de overstap goed gaat.



Groetjes,



Kevin

Reageer