beste symio ik heb nummerportering aangevraagd is mislukt door verkeerde simnummer ken ik persoonlijk iemand benaderen via dit forum voor mijn juiste gegevens.mvg ben
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum bennie13,
Zou je mij in een privebericht het correcte simkaartnummer toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw in kunnen dienen bij jouw huidige provider?
Zou je mij in een privebericht het correcte simkaartnummer toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw in kunnen dienen bij jouw huidige provider?
Zou je mij in een privebericht het correcte simkaartnummer toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw in kunnen dienen bij jouw huidige provider?
simkaartnummer is * is simonly tele2
Hey bennie13,
Bedankt voor het doorgeven van jouw simkaartnummer. Wij zullen de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw indienen bij jouw huidige provider en we zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
Bedankt voor het doorgeven van jouw simkaartnummer. Wij zullen de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw indienen bij jouw huidige provider en we zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
Bedankt voor het doorgeven van jouw simkaartnummer. Wij zullen de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw indienen bij jouw huidige provider en we zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
bedankt wayne.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.