Skip to main content
Goedemiddag,

Vandaag kreeg ik van mijn huidige provider een bevestiging van afkoop ter waarde van iets meer dan 32 euro.

Bij voorkeur stap ik direct na afloop van mijn contract over naar Simyo, en niet eerder.

Anders betaal ik dubbel.

Aangezien mijn aanvraag al loopt, vraag ik mij af wanneer simyo mij wil overzetten?

Jullie kunnen aan mijn email adres zien wie ik ben, dus hoor graag of dit gewoon per eind december is, en niet eerder.

Mocht het al eerder zijn, kunnen jullie dan zorgen dat het eind december wordt i.p.v. eerder.



Afkopen is voor mij dus niet nodig.



Bij voorbaat dank voor julie reactie.
Hoi robinvos,



We hebben je aanvraag gevonden. Per welke datum zou je het telefoonnummer dan precies willen overzetten? Op dit moment staat de overzetting goedgekeurd voor 12/11/12.



Groetjes,



Alex
Goedenavond Alex,



Bedankt voor je reactie.



Mijn abonement bij Vodafone loopt af op 21 december, dus bij voorkeur op die datum ga ik over naar Simyo.

Kunnen jullie dit nog wijzigen i.p.v. 12 november?



Bij voorbaat dank voor je reactie.



Vriendelijke groeten,

Robin Vos



Goedemiddag,

Vandaag kreeg ik van mijn huidige provider een bevestiging van afkoop ter waarde van iets meer dan 32 euro.

Bij voorkeur stap ik direct na afloop van mijn contract over naar Simyo, en niet eerder.

Anders betaal ik dubbel.

Aangezien mijn aanvraag al loopt, vraag ik mij af wanneer simyo mij wil overzetten?

Jullie kunnen aan mijn email adres zien wie ik ben, dus hoor graag of dit gewoon per eind december is, en niet eerder.

Mocht het al eerder zijn, kunnen jullie dan zorgen dat het eind december wordt i.p.v. eerder.



Afkopen is voor mij dus niet nodig.



Bij voorbaat dank voor julie reactie.

Goedenavond Alex,



Bedankt voor je reactie.



Mijn abonement bij Vodafone loopt af op 21 december, dus bij voorkeur op die datum ga ik over naar Simyo.

Kunnen jullie dit nog wijzigen i.p.v. 12 november?



Bij voorbaat dank voor je reactie.



Vriendelijke groeten,

Robin Vos



Hoi robinvos,



We hebben je aanvraag gevonden. Per welke datum zou je het telefoonnummer dan precies willen overzetten? Op dit moment staat de overzetting goedgekeurd voor 12/11/12.



Groetjes,



Alex

Hoi robinvos,



Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud opnieuw bij Vodafone ingediend voor 21-12. Wij zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.

Reageer