Skip to main content
Hallo



Ik ben vandaag geblokkerd vanwege hoog verbruik ,maar ik heb sinds gisteren pas mijn sim geactiveerd. Mij zijn tarieven van buiten de bundel in rekening gebracht , terwijl ik niet voor nummerbehoud heb gekozen. Ik heb een bundel van 200min/sms en een 1000mb internet bundel. Ik heb niet de buiten de bundel verbruikt en toch moet ik nu ineens een bedrag van in de €100 betalen. Hoe kan dit?. Ik probeer al aan een stuk door de klantenservice te bereiken , maar vanwege drukte krijg ik steeds niemand te pakken. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt!



Mvg,

M.E.Havekes
Welkom op het forum M.E.Havekes,



Helaas waren jouw bundels door een fout in ons systeem technisch niet actief. Hierdoor werd je verbruik onterecht buiten de bundel berekend. Dit zal voor uiterlijk dit weekend hersteld worden. Ik zie dat je aansluiting inmiddels wel weer actief is. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Hey alex,



Mijn bundel is nu wel actief , maar bij verbruik staat nog steeds €. 130 van de eerste dag. Kan ik aannemen dat dit nog weggehaald wordt? Alvast bedankt



Groetjes



M.E Havekes
Hoi M.E. Havekes,



De weergave zal waar mogelijk nog gecorrigeerd worden. De kosten zullen in ieder geval niet berekend worden. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex

Reageer