Skip to main content
Beste Simyo-medewerkers,



Graag zou ik mijn nummerbehoud willen wijzigen maar ik kan jullie telefonisch helaas niet bereiken,,

Daarom doe ik het maar via dit forum!

Bij de aanvraag van mijn abbonoment heb ik nummerbehoud aangevraagd, 

Dit is afgewezen verder heb ik er nooit meer naar omgekeken, stom.

Desondanks verbruik ik nog wel buiten mijn bundel en gebruiken al mijn contacten mijn nieuwe nummer nu.

Hierdoor is het voor mij handiger om mijn tijdelijk/nieuwe nummer te behouden en het abbonoment te activeren.

Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?



B.v.d



Daniel



Ps:

Voor de rest is alles prima in orde snelle levering, goede site en alles word duidelijk aangegeven!
Welkom op het forum Dalephone,



Ik heb je aanvraag laten uitvoeren door de afdeling nummerbehoud. Vanaf 17:30 vandaag is je abonnement actief.



Groetjes,



Alex

Reageer