Vanaf 18 oktober kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Meerdere keren via de telefoon van mijn vrouw en zoon (beide ook Simyo abonnees) met Simyot gebeld. Abusievelijk was mijn account opgeheven. Oorzaak onbekend. Â Mij werd beloofd dat tussen 2 en 3 in de middag de account zouden worden hersteld. Intussen is het vrijdagmorgen 19 oktober en nog steeds kan ik niet bellen. Wie helpt mij?
Bladzijde 1 / 1
Beste brabom,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.