.

Beantwoord

Nieuw Nummer Aanvragen

  • 19 February 2013
  • 10 reacties
  • 1187 Bekeken

Badge
Beste, Simyo

Ik wou vragen of je een nieuwe nummer kunt aanvragen.
Indien mogelijk heeft het extra kosten.

Ik wil graag een nieuwe nummer omdat, ik mijn huidige nummer al paar jaar lang heb en weet niet wie mijn nummer heeft.

Alvast bedankt voor uw hulp,

Hagsib
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2013, 11:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Hagsib,

Het is mogelijk om een nieuw nummer aan je simkaart te koppelen. Hiervoor wordt 5 euro in rekening gebracht. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de vraag om wat gegevens te verifiëren. Kan je op mijn privé bericht reageren?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Simyo,
Ik zou graag een nieuw nummer aan vragen om privé redenen...
Mijn vraag is hoe vraag ik een nieuw nummer aan, en hoelang duurt het voordat het is overgeschakeld? Daarnaast heb ik nooit meer mijn oude telefoonnummer toch?
Mvg, Larissa
Reputatie 3
Badge +9
Beste Larissa,

Als je een nieuw nummer wilt kan dat via dit forum wat je zojuist hebt gedaan. Dit kan een paar dagen duren. Indien je direct een nieuw nummer wilt adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via 1200 (gratis). Het nummer kan hoogstwaarschijnlijk dezelfde dag gewijzigd worden.

Bellen met een vaste aansluiting naar Simyo is 0800-0232300

De kosten voor een nieuw nummer zijn eenmalig € 5,=

Meer over nieuw nummer vindt je hier: https://forum.simyo.nl/bellen-85/nieuw-nummer-aanvragen-10588/

p.s. het oude nummer is voor jou daarna definitief weg.
Badge
Beste Martijn, 

Ik wil graag direct een nieuw nummer dus belde naar de klanteservice via 1200, maar de klantenservice is vandaag gesloten?!

Mvg, Larissa
Reputatie 3
Badge +9
Ja helaas zijn veel bedrijven gesloten waaronder ook Simyo. Morgen is alles weer normaal.
Badge +8
Beste Martijn, 

Ik wil graag direct een nieuw nummer dus belde naar de klanteservice via 1200, maar de klantenservice is vandaag gesloten?!

Mvg, Larissa


Hoi Larissa,

Het was tweede Pinksterdag, een feestdag.
Vandaag zijn we weer geopend. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,

Charlene
Beste SImyo,

Uit de boventaande reacties heb ik begrepen dat het mogelijk is om een nieuw nummer aan te vragen. Wegens prive omstandigheden wil ik z.s.m. een nieuw nummer aanvragen.

Alvast bedankt

mvg,

sab14
Reputatie 5
Badge +11
Beste SImyo,

Uit de boventaande reacties heb ik begrepen dat het mogelijk is om een nieuw nummer aan te vragen. Wegens prive omstandigheden wil ik z.s.m. een nieuw nummer aanvragen.

Alvast bedankt

mvg,

sab14



Hoi sab14,

Om dit zo snel mogelijk af te handelen raad ik je aan om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Dit kan namelijk bijna meteen geregeld worden voor je. Er worden wel €5 aan kosten in rekening gebracht hiervoor.

Met je Simyo aansluiting kun je gratis bellen met 1200, met een andere telefoon kun je bellen met 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek)
ik wil graag nieuw sim kart voor iphon met nieuw nummer want ik wor vaak lastig gevalen
groetjes  hamrin
Reputatie 5
Badge +11
ik wil graag nieuw sim kart voor iphon met nieuw nummer want ik wor vaak lastig gevalen
groetjes  hamrin


Hoi Hamrin,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik zie in je gegevens dat je al een nieuwe simkaart hebt besteld en gekregen. Hiermee heb je natuurlijk nog geen nieuw nummer.

De snelste manier om dit te doen is door te bellen met de klantenservice. Met je Simyo aansluiting kun je gratis bellen met 1200, met een andere telefoon kun je bellen met 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).
Zij zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 te bereiken.

Let op: er zijn wel kosten aan verbonden: €5

Reageer