Beste Simyo,
Ik heb net mijn simkaart geactiveerd en kan door administratieve redenen niet bellen en internetten. Als ik probeer te bellen zeggen ze dat ik contact op moet nemen met mijn provider, dus bij deze. Kunnen jullie mij helpen?
Koos
Bladzijde 1 / 1
Koos, ik heb precies hetzelfde probleem.
Sterkte Koos, ik kan al 2 dagen niet internetten en bellen en ik het weekend zijn ze niet aanwezig, maar betalen mag ik wel:mad:
Hoi,
Net opgewaardeerd en internet maandbundel afgesloten en kan nu niet bellen en internetten.Â
Ik krijg te horen dat om administratieve redenen het geblokkeerd is.
Richard
Net opgewaardeerd en internet maandbundel afgesloten en kan nu niet bellen en internetten.Â
Ik krijg te horen dat om administratieve redenen het geblokkeerd is.
Richard
Beste koos, Pieternel, Carla en EMNRISV,
Uit onze gegevens blijkt dat jullie allen reeds gebruik hebben gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan kunnen jullie die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jullie allen reeds gebruik hebben gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Onze excuses voor het ongemak. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan kunnen jullie die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.