ik werd op 25 oktober telefonisch geholpen met mijn nummerbehoud omdat ik een ongeldig simkaartnummer had opgegeven,
nu ben ik 10 werkdagen verder en ben ik nog steeds niet gecontacteerd met het bericht dat mijn nummer is overgezet, terwijl op de site staat dat je binnen 10 werkdagen wordt geholpen, en ik kan niet bellen vanwege een klantenservice uitbreiding. Nu wil ik graag weten of ik wel geholpen wordt want ik hoor er niks van.
Bladzijde 1 / 1
Beste adriaandeputter,
Wij wachten nog op het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Wij adviseren je een mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin het juiste simkaartnummer.
Groetjes,
Arie
Wij wachten nog op het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Wij adviseren je een mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin het juiste simkaartnummer.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.