.

Vraag

Mobiel netwerk niet beschikbaar - Sim niet geregistreerd, wat nu?

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb sinds deze week een Simyo prepaid kaart. Sinds vandaag heb ik mijn oude nummer er op. Aangezien ik dual sim wil gaan gebruiken, heb ik de esim op mijn telefoon (Google Pixel 7a) gezet van Simyo (oude simkaart van Vodafone deed het daar prima op). Dat lijkt dus een slechte zet te zijn geweest. Ik kan niet bellen, niet gebeld worden, smsen etc. Mijn telefoon geeft aan “Sim 2 niet geregistreerd” en als ik iemand probeer te bellen “Mobiel netwerk is niet beschikbaar”. Als iemand mij belt gaat ie direct naar voicemail.

 

Ik heb al meermaals de telefoon 10 min uitgezet en weer aangezet. Net gebeld met klantenservice, kaart is reset en weer 10 min wachten en het heeft niets geholpen. Ik hang nu al weer een hele tijd in de wacht terwijl ik dit typ… Ik ben nu dus gewoon niet bereikbaar - wat echt een probleem is.

 

Wie kan mij helpen?

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Penny82,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je eSIM niet werkend is.

Ik zie dat je ook een reactie hebt geplaatst onder dit topic omdat je de validatiecode voor je eSIM niet kunt ontvangen. Hier heb ik je gevraagd om mij een privébericht te sturen zodat ik je hiermee verder kan helpen.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeajja

Reageer