Beste Simyo,
Ik heb bij jullie pas een abonnement afgesloten. Ik heb gekozen om mijn oude nummer te behouden. Volgens "Mijn Simyo" is mijn tijdelijke nummer al omgezet naar mijn te behouden nummer, maar dat is niet het geval. Ik ben nog steeds alleen te bereiken op mijn tijdelijke nummer. Nu heb ik mijn abonnement over laten zetten van een normale simkaart naar een nano simkaart. Kan dat hier door komen, en heeft het gewoon tijd nodig, of is er iets fout gegaan? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.Â
Met vriendelijke groet,
Andries_A
Bladzijde 1 / 1
Het probleem is inmiddels opgelost.
Met vriendelijke groet,
Andries_A
Met vriendelijke groet,
Andries_A
hoi,
Ik zit met het zelfde probleem. Vandaag (1 december) zou mijn nummer worden overgezet op mijn simyo kaart maar dat is nog niet gebeurd.
Ik zit met het zelfde probleem. Vandaag (1 december) zou mijn nummer worden overgezet op mijn simyo kaart maar dat is nog niet gebeurd.
Welkom op het forum phoenix,
Jouw nummerbehoud is volgens onze gegevens op 03-12 uitgevoerd. Zou je even kunnen bevestigen dat dit inmiddels gelukt is?
Jouw nummerbehoud is volgens onze gegevens op 03-12 uitgevoerd. Zou je even kunnen bevestigen dat dit inmiddels gelukt is?
ja het is gelukt.
groetjes
groetjes
Hey phoenix,
Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.