Skip to main content
Hoi, ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar krijg de melding niet aangemeld bij netwerk. De 10 minuten uitzetten truc werkt niet. Ik gebruik een Samsung Galaxy S6. Wat te doen?
Hee Lilli,



Welkom op het Simyo Forum.



Dan denk je net zo'n mooie oranje Simkaart te hebben en dan krijg je dit.

Geen fijn begin en zeker geen goede start!



Als vaste forumgebruiker heb ik wel een standaard test en dat is de 10 minuten uit zetten. Maar helaas werkte deze truc in jou geval niet.

Voor jou niet getreurd! Dat is niet de enigste truc in mijn trucjesdoos. Ik ken er nog meer.



Geeft je mobiel aan niet aangemeld bij het netwerk of geen simkaart? Dit zijn 2 verschillende meldingen en hebben alle 2 verschillende oorzaken.



Next tric!

Doe je simkaart eens in een andere mobiel en kijk of de simkaart het daar wel doet zoals hij het moet doen.

Doet de simkaart het daar wel? Is het probleem niet de simkaart maar je mobiel en adviseer ik je naar je telefoonwinkel te gaan.

Doet de simkaart het daar ook niet? Dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij je simkaart!



Graag lees ik je reactie...
Hoi Lilli,



Ook namens mij van harte welkom op het Simyo forum!



Heel vervelend dat je je simkaart niet aangemeld krijgt op het netwerk. Als ik het nummer erbij pak die aan je forum-account is gekoppeld, zie ik dat je deze simkaart op 1-8-2016 hebt geactiveerd. In je verbruik zie ik dat je sindsdien wel hebt kunnen bellen en sms'en. Sinds wanneer heb je dit probleem?



Voor de volledigheid heb ik je simkaart een reset gegeven. Dan wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Ik hoop dat je hierna deze vervelende melding niet meer krijgt. Als je deze nog wel krijgt, dan verwijs ik je graag door naar te trucjesdoos van maikel.twinnie.



Laat je weten of het gelukt is?



Groetjes,

Samantha



@maikel.twinnie Heel erg bedankt voor je hulp! 😃

Reageer