Skip to main content
Beste Simyo,



Is het nog mogelijk om nummerbehoud aan te vragen als je de bestelling (prepaid abonnement) al hebt geplaatst?



Ik hoor het graag.



Met vriendelijke groeten,



S0lidSn4ke
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ik na vier jaar nummerbehoud heb aangevraagd en dat dit gewoon werd geaccepteerd en uitgevoerd. Ik heb Simyo prepaid sinds mei 2006 en mijn nummer (van Vodafone) is overgezet (naar Simyo) in augustus 2010. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ik na vier jaar nummerbehoud heb aangevraagd en dat dit gewoon werd geaccepteerd en uitgevoerd. Ik heb Simyo prepaid sinds mei 2006 en mijn nummer (van Vodafone) is overgezet (naar Simyo) in augustus 2010. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.





Bedankt voor de waardevolle informatie!



Op welke wijze heb jij de aanvraag achteraf dan kunnen doen? Ik kan bijvoorbeeld bij "Mijn Simyo"-overzicht nergens een mogelijkheid vinden om nummerbehoud aan te vragen.
Onder mijn instellingen, simkaart, aanvragen nummerbehoud.
Onder mijn instellingen, simkaart, aanvragen nummerbehoud.





Bedankt voor je hulp.



Wanneer ik op instellingen klik, krijg ik een Error 500 pagina met als tekst "Oeps kan niet worden weergegeven, hoe kunnen we je verder helpen?". Ligt dit anders aan het feit dat ik prepaid heb besteld en geen Sim Only?
Hoi s0lidSn4ke en Arjan6, welkom op het forum!



Arjan6 heeft helemaal gelijk zoals hij het uitlegde 😃 Waarvoor dank!



De reden dat het nog niet lukt is omdat je eigenlijk pas net besteld hebt en je simkaart vandaag pas verzonden is.

Daarom is nog niet verwerkt welke simkaart je van ons krijgt en is het nog niet mogelijk nummerbehoud aan te vragen. We weten simpelweg nog niet aan welke Simyo simkaart je telefoonnummer gekoppeld zou moeten worden ;)



Nog een dagje geduld, dan zal het wel werken!
Ik wil ook graag nummerbehoud maar heb de simkaart voor mijn prepaid abonnement al hier liggen. Moet ik nu eerst een mijn Simyo aanmaken met m´n nieuwe nummer voordat ik nummerbehoud aan kan vragen?

Dus moet ik eerst de simkaart die ik per post kreeg activeren?
Ik wil ook graag nummerbehoud maar heb de simkaart voor mijn prepaid abonnement al hier liggen. Moet ik nu eerst een mijn Simyo aanmaken met m´n nieuwe nummer voordat ik nummerbehoud aan kan vragen?

Dus moet ik eerst de simkaart die ik per post kreeg activeren?




Prepaid hoeft je niet te activeren. Dit gebeurt automatisch nadat je de eerste keer je pincode hebt ingetoetst zodra je sim in de telefoon zit. Hierna kun je naar je Mijn Simyo, instellingen en dan simkaart. Even naar beneden scrollen, waar je dan nummerbehoud aanvragen ziet staan.
Hoi MireilleE,



Welkom op het Simyo Forum.



Leuk om te zien dat je een Simyo Prepaid simkaart hebt aangeschaft 🙂 Ik kan me voorstellen dat je graag jouw eigen nummer hierop wilt zetten!



Heeft de uitleg van Raytje jou geholpen? Dit is namelijk precies hoe het in zijn werk gaat. Je hebt de inloggegevens voor Mijn Simyo via een e-mail ontvangen. Je hoeft dus niet zelf een account aan te maken.



Laat je ons weten of het gelukt is om nummerbehoud aan te vragen?



@Raytje, heel erg bedankt voor je uitleg!



Groetjes,

Angela

Reageer