Skip to main content
Hoi, ik wordt regelmatig gebeld door een nummer uit Duitsland waar ik geen belang bij heb.

Mijn vraag is de volgende: Is het mogelijk om deze nummers via Simyo te blokkeren, zodat ik door deze persoon

niet meer te bereiken ben??

Het is dus niet de bedoeling dat mijn nummer wordt geblokkeerd, maar dat mijn nummer geblokkeerd wordt voor de beller.

Heb het op mijn telefoon geprobeerd, maar dat is helaas niet mogelijk.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen en mij te vertellen wat te doen.

Bij voorbaat dank.
Welke telefoon heb je?



Er bestaan namelijk apps om nummers te blokkeren als de telefoon deze optie niet biedt.
Ik heb een telefoon van Microsoft, voorheen was dat n

Nokia zegt men.
Ah een Windows Phone.. 😉 Staat er Windows 10 op? In principe heeft elke versie van Windows het.



Het is dan niet nodig om een app te downloaden.



>Open de ‘Telefoon’-app;



>Druk onderaan op de drie puntjes;



>Druk op ‘geblokkeerde oproepen’;



>Druk in het volgende scherm ook op ‘geblokkeerde oproepen’;



>Selecteer het nummer dat je wil blokkeren. Dit nummer kan jou dan niet meer bellen.
Dank voor je reacties. Heb het voor elkaar, alleen niet via een app. In geschiedenis staat er achter de nummers die gebeld zijn een rondje met een poppetje erin en als je daarop drukt en even vast houd komt er een venstee met nummer blokkeren. Eigenlijk heel simpel, maar je moet het wel weten. Ik kwam er eigenlijk per toeval achter doordat ik te lang hierop drukte. Misschien heb jij hier ook wat aan als er nog eens iemand komt met deze vraag. Goed weekend en nogmaals dank.
Top dat het gelukt is.



Ik heb de info gewoon van de Microsoft pagina. :D



Er zijn dus 2 manieren 😛
Hoi ploni,



Welkom op het forum :)



Vervelend dat je telkens wordt gebeld door een telefoonnummer uit Duitsland. Wij kunnen helaas geen nummers voor je blokkeren, maar mooi dat het je al gelukt is in je telefoon zelf!



@Raytje bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer