Skip to main content
Hallo, als ik met mijn Simyo abonnement belt naar de klantenservice 1200, is dit dan gratis?

Ik dacht altijd van wel maar er staat nu dat ik 5 min buiten mijn bundel hebt gebeld en dat was naar 1200.

Hoe zit dat?
Hoi,



Wat raar.. Staat er ook een bedrag achter? 1200 hoort gewoon gratis te zijn vanaf je mobiel met Simyo aansluiting.
Er staat geen bedrag maar wel boven op het orange bakje in de app een rode top, wat buiten de bundel betekent.
Dat zal dan enkel een weergave fout zijn. Zolang er maar geen kosten aan verbonden zijn 🙂

Een moderator zal dit vanzelf oppakken en bevestigen aan je..
Hoi Mi2can,



Geen zorgen 😃 Bellen naar 1200 is altijd gratis. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat je geen buitenbundelkosten hebt gemaakt in maart. Het staat inderdaad apart, maar zoals je ziet bij buitenbundelkosten, staat de teller nog op € 0,-. Je kunt dat inderdaad zien als weergaveprobleem, en ik zal dit bij de juiste afdeling neerleggen. We kunnen dan een andere weergave overwegen 🙂



Ook als je trouwens vanaf een ander toestel belt is de Simyo klantenservice gratis! Het nieuwe nummer is nu 0800 8007, en 0800 nummers zijn gratis.



Laat je het mij weten als je nog andere vragen hebt?



@ Ray, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer