Skip to main content
Kan sinds 2 weken niet meer bellen of gebeld worden. Iemand oplossing?
Hoi vreede,



Ik zie dat je je vraag ook in dit topic gesteld hebt.

Daar heb ik er een reactie op gegeven.
ik kan niet meer bellen. krijg steeds "niet aangemeld bij netwerk.Ik heb wel een mail gehad met "het overzetten naar simyo prepaid is gelukt. Sindsdien kan ik niet meer bellen. Ik had mijn simyo en heb nooit gevraagd dit over te zetten.
Hoi janpg,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je geen netwerk hebt!



Om dit weer in orde te maken voor je, heb ik jouw simkaart opnieuw handmatig aangemeld op het netwerk. Om deze reset af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer op te starten. Laat je weten of dit geholpen heeft?



Werkt het alsnog niet, dan wil ik je vragen om jouw simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je weten wat hier uit komt?



Het klopt dat jij zelf niet gevraagd hebt om een omzetting van jouw LowCall aansluiting. Ruim een maand geleden hebben we jou via een e-mail op de hoogte gesteld van het feit dat jouw aansluiting omgezet gaat worden naar een Simyo Prepaid. Per 1 april heeft deze wijziging plaatsgevonden. Via dit topic leggen we alles aan je uit. Heb je hier iets aan?



Groetjes,

Angela

Reageer