Skip to main content
Hi,



Ik kan momenteel niet gebeld worden of zelf bellen. Aldus mysymyo heb ik nog meer dan 9 euro beltegoed dus daar kan het niet aan liggen.



De telefoon ziet wel andere netwerken zoals KPN/TMO/Vodafone maar kan zich niet aanmelden bij Simyo. Hoe kan ik laten checken of mijn nummer nog in de HLR staat en niet geblokkeerd is?



mvg,



Anouska Bongers
Beste anbo,



Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.



Groetjes,



Arie
Beste anbo,



Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.



Groetjes,



Arie





Ik ben weer bereikbaar & aangemeld op simyo netwerk. Ben alleen wel neiuwsgierig hoe dit heeft kunnen gebeuren. Bereikbaar zijn was voor mij reden voor Simyo te kiezen.
Beste anbo,



Helaas is de reden voor ons onduidelijk. Alles stond goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je je toestel even uit en opnieuw aan te zetten als je weer het probleem hebt. Je toestel melde de simkaart op de een of andere manier niet aan op het netwerk. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Arie

Reageer