Skip to main content
Ik kan sinds gisteren geen sms meer ontvangen. Ik kan wel sms versturen, maar ontvang niets terug, terwijl de ontvanger wel een sms terugstuurt naar mij.
Hoi Bertono, welkom op het Simyo forum :)



Het niet kunnen ontvangen van smsjes is, behalve erg irritant ook lastig... Het kan namelijk verschillende oorzaken hebben.



Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je je simkaart in een andere telefoon doet, en dan nog eens iemand een sms laat sturen naar je nummer?

Wil je dit proberen en me op de hoogte houden?
Hallo, ik heb hetzelfde probleem wat al enige tijd aansleept. Eerst heb ik mijn sim kaart in een ander toestel gezet en een sms gestuurd naar mijn toestel waar de boodschap werd ontvangen. Conclusie mijn toestel is ok. Dan heb ik een sms gestuurd naar het toestel waar mijn sim kaart in zat die de sms niet ontving. terwijl dat toestel altijd sms'jes ontving. Mijn conclusie is dan defect aan sim kaart. Op aanraden van de klantendienst heb ik de mailbox bijna leeggemaakt, het nr van de berichtencentrale gecontroleerd en gecontroleerd of de berichten in tekst werden doorgestuurd. Alles ok. Uiteindelijk een nieuwe sim kaart gekocht en geplaatst, geen sms ontvangst!!

Wat nu gedaan? Alle info is welkom.
Hoi Maro,



Super vervelend voor je en ik wil dit natuurlijk gelijk voor je oplossen!



Ik heb je al antwoord gegeven op dezelfde vraag in je eigen topic. Heb je dit al gezien?



Zo niet, dan kun je hier klikken om naar jouw topic te gaan.



Groetjes,

Caspar

Reageer