Skip to main content
Hoi,

ik krijg steeds weer alleen noodoproepen te zien in mijn scherm. Ik heb een andere simkaart geprobeerd en die doet het wel. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? O ja ik heb een Samsung S 5 mini.

Alvast bedankt voor de reactie,

Bart
Hoi Bart2,



Vervelend zeg.



Doet jouw simkaart het wel in een ander toestel, als die het daar ook niet doet kan een reset door een moderator een oplossing zijn.

Als de simkaart na een reset het nog niet doet is deze waarschijnlijk defect en kan je via Mijn Simyo een nieuwe bestellen.
Hi Bart2,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart niet lijkt te werken in jouw telefoon! Ik heb meteen een reset uitgevoerd, waarmee ik alle instellingen ververst heb. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Wordt de simkaart helemaal niet opgepakt? Vraagt je toestel bijvoorbeeld om een pincode bij het opstarten? Dat is namelijk wel nodig om verbinding te kunnen maken met het netwerk.



Verder is het ook verstandig om jouw simkaart in een andere telefoon te proberen, Werkt 'ie dan ook niet? Als niets lijkt te werken, dan stuur ik jou natuurlijk gewoon een nieuwe toe! 🙂



Hou je me op de hoogte?



@ Franswon: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer