Skip to main content
Ik heb niet altijd genoeg aan 1250 belminuten.

Ik wil dus graag een grotere belbundel omdat buiten je bundel bellen erg duur is. Of minuten bij kunnen kopen net zoals met mb's zou ook handig zijn. Hoe los ik dit op?
Een oplossing kan zijn, en geloof me dat werkt handig, een dual sim telefoon.

Naast je abbo bijvoorbeeld een prepaid sim, dan is bellen een 3e goedkoper dan buiten de bundel...

Buiten bundel 0.31

Prepaid 0.10 per minuut
Ik heb al een dualsim. Die heb ik omdat ik ook een belgische sim heb, volgens mij is er nog steeds geen, buitenlandbundel. Dank je wel voor de tip. Ik kan er gewoon een andere nederlandse simkaart in doen, dan gaat de belgische eruit. Wel een gedoe trouwens. Waarom niet gewoon meer kunnen kopen, zowel belminuten als buitenlandbundel. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn
Weet je, via bijvoorbeeld WhatsApp, Messenger kun je ook bellen en via Wi-Fi gratis en onbeperkt. Je zou er dat bij kunnen gebruiken.
Hoi Aquarius,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je niet altijd genoeg belminuten hebt. Helaas kan ik je op dit moment geen grotere belbundel aanbieden.



De mogelijkheid om belminuten bij te kopen hangt momenteel op onze 'Wall of Change', maar het is nog niet bekend of dit binnenkort wordt doorgevoerd.



Voor nu wil ik je, net als Friesian, aanraden om te bellen via een App. Dit kan onder andere via WhatsApp en Facetime. Met een goede WiFi-verbinding is dit gratis en anders kost het je MB's, maar geen belminuten.



Is dat een optie?



Groetjes,

Sean



@Friesian, hartelijk dank voor je hulp!

Reageer