Skip to main content
Hoe kan ik zonder problemen overstappen naar andere provider?
Dat ligt eraan wat voor soort abonnement je hebt. Als je een jaarabonnement hebt, wat je nog geen jaar hebt, dan moet je die afkopen. In ongeveer alle andere gevallen kun je gewoon je nummer meenemen naar een andere provider.



Dit artikel is denk ik het best bijpassend. Het komt vrij redelijk overeen met mijn bovenstaande antwoord, maar linkt ook door naar andere artikelen voor het geval dat je bijvoorbeeld nog een lopend jaarabonnement hebt.



Waarom wil je overstappen naar een andere provider?
Hoi Kleur64,



Wat jammer dat je wilt overstappen 😞 Weet je het zeker?



Ik zie dat jouw abonnement maandelijks opzegbaar is. Dat betekent dat je kunt overstappen wanneer je wilt! Als je dus naar provider X wilt overstappen, dan hoef je daar alleen een nieuwe bestelling te plaatsen. Je geeft daarbij aan dat je over wilt stappen met nummerbehoud. Je kan dan een maand later helemaal overgestapt zijn. Provider X zorgt er dan voor dat je Simyo abonnement afgesloten wordt op het moment dat je nieuwe aansluiting actief wordt. Het overstapproces wordt dus helemaal voor jou geregeld door de providers!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Groentjuh, dankjewel voor je antwoord! :)



Groetjes,

Jihane

Reageer