Skip to main content
'Mijn telefoon ben ik in Griekenland vergeten. Ik ga in augustus terug en Ik heb een pre-paid kaart, die ik tijdelijk heb geblokkeerd. Nu heb ik even een andere telefoon met een Hema- kaart. Nu wil ik daarin weer een simyo-kaart in met mijn oude nummer. Weet iemand of dat kan? Bedankt'.
Dat kan via Hema mobiel nummerbehoud. Nadeel is het beltegoed op het (nu nog) simyo nummer raak je kwijt. Zolang nummer geblokkeerd is kan geen nummerportering plaats vinden.



Persoonlijk zou ik het niet doen voor die maanden....alhoewel, begrijp ik het waarom.
Dank je voor je reactie, ik ga er nog over nadenken, maar duidelijk.:)
Hoi Rava6,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat kan gebeuren! Gelukkig ben je de telefoon niet kwijt 🙂



De optie die Friesian noemt, is inderdaad mogelijk. Je kunt nummerbehoud aanvragen naar Hema-mobiel en jouw Simyo nummer hierop laten zetten. Er is echter nog een 2e optie die in mijn ogen ideaal is 🙂 Je kunt via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart, een vervangende simkaart aanvragen. Deze kost je eenmalig € 5,- en wordt binnen 3 werkdagen op je huisadres geleverd. Jouw nummer en beltegoed worden gewoon op deze nieuwe simkaart gezet.



Als je deze simkaart dan weer meeneemt wanneer je terug naar Griekeland gaat, dan kun je hem in je eigen telefoon plaatsen. De simkaart die nu nog in Griekenland is kun je dan weggooien. Deze zal niet meer actief zijn. Lijkt je dit wat?



@Friesian, bedankt voor je antwoord :D



Groetjes,

Angela
'Mijn telefoon ben ik in Griekenland vergeten. Ik ga in augustus terug en Ik heb een pre-paid kaart, die ik tijdelijk heb geblokkeerd. Nu heb ik even een andere telefoon met een Hema- kaart. Nu wil ik daarin weer een simyo-kaart in met mijn oude nummer. Weet iemand of dat kan? Bedankt'.



Heb inmiddels contact met Simyo gehad en een kaart opgevraagd. Komt helemaal goed en bedankt voor de reacties.

Weet even niet hoe ik de topic sluit, was de 1e keer/
Dit topic blijft zo staan, anderen met dezelfde vraag hebben dan de mogelijkheid dit te vinden. 🙂
Hoi Rava6,



Fijn dat het allemaal is gelukt! Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden :)



Het topic mag inderdaad blijven staan, de informatie kan altijd nog een keer van pas komen.



Groetjes.

Sean



@Friesian, bedankt voor je reactie.

Reageer