Skip to main content
Hoi! afgelopen dagen al een paar smsjes naar 5380 gestuurd. Ik kreeg elke keer de melding dat dit extra kosten met zich meebracht, daar ging ik elke keer mee akkoord. Toen ik die melding voor de zoveelste kreeg, wilde ik kiezen 'mijn keuze onthouden'. Maar toen heb ik dit schijnbaar geweigerd > en nu kan ik geen smsjes meer sturen naar 5380. Het nummer en/ of bericht staat in mijn telefoon niet als geblokkeerd. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Groetjes Liset.
Heb je Prepaid of een Abonnement? Want bij een Abonnement is het in ieder geval al niet mogelijk om gebruik te maken van de SMS diensten.
Hoi Liset123456,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het niet lukt om een sms te versturen! Zoals Raytje hierboven ook aangeeft, is het niet mogelijk om gebruik te maken van dergelijke sms diensten. Het is vanuit Simyo besloten dat deze diensten geen plaats hebben binnen het idee achter de aansluitingen die wij aanbieden. Zo kun je wél een sms versturen naar bijvoorbeeld 5380. Ik zie dat je dit op 15 september meerdere malen hebt gedaan. Je kunt echter geen sms'jes ontvangen van een dergelijke dienst, omdat de kosten enorm kunnen oplopen. Het gaat hierbij dus om een beschermende maatregel.



Ik hoop dat het hiermee helder is geworden! :)



@ Raytje: Dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer