Sinds ik verhuisd ben (in de zelfde gemeente) heb ik bijna geen bereik meer. Bij het opnemen wordt de verbinding direct verbroken en ik kan zelf niet bellen. Is hier iets aan te doen of moet ik nu een andere oplossing gaan zoeken om thuis bereikbaar te zijn?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Ing,
Kan je doorgeven wat de postcode is van de locatie waar je het probleem ervaart? Dan kan ik een postcode check doen. Heb je er buiten je woonplaats ook last van?
Groetjes,
Alex
Kan je doorgeven wat de postcode is van de locatie waar je het probleem ervaart? Dan kan ik een postcode check doen. Heb je er buiten je woonplaats ook last van?
Groetjes,
Alex
Welkom op het forum Ing, Kan je doorgeven wat de postcode is van de locatie waar je het probleem ervaart? Dan kan ik een postcode check doen. Heb je er buiten je woonplaats oo
k l ast van? Groetjes, Alex
Mijn postcode is 4793HB
Op andere locaties geen problemen.
Beste Ing,
Na contact met de netwerkspecialisten blijkt dat er een storing was in het door jou opgegeven postcode gebied. Deze is inmiddels verholpen. Is het bereik nu beter?
Groetjes,
Arie
Na contact met de netwerkspecialisten blijkt dat er een storing was in het door jou opgegeven postcode gebied. Deze is inmiddels verholpen. Is het bereik nu beter?
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.