Skip to main content
Goedenavond, in verband met de wens om een nieuwe telefoon aan te schaffen wil ik overstappen naar een andere provider (abonnement+telefoon). Als ik mijn simkaartnummer invul krijg ik de melding dat dit niet klopt. Ik lees op het forum meerdere mensen die dit probleem hebben, zou u me kunnen helpen? Vriendelijke groet, Roos
Goedenavond rbo,



Welkom op het Simyo Forum.



Jammer dat je weg wilt, Simyo levert inderdaad geen abonnementen met telefoon. Ik hoop dat je een goede keuze maakt, zoals je weet is een abonnement gekoppeld aan een telefoon een vorm van kopen op afbetaling. Of je in jouw specifieke geval goedkoper uit bent weet ik natuurlijk niet.

De simkaart nummers van Simyo (KPN) zijn 8-cijferig, ik vermoed dat je wilt overstappen naar BEN, deze provider heeft moeite met deze nummers. De nummers zijn gewoon goed, dus de bal ligt bij BEN in dit geval, probeer hen telefonisch te benaderen en zeg duidelijk dat het een SIMYO simkaart is en geen KPN.



Veel succes.
Hartelijk dank! Ik ben zeer tevreden over simyo, mijn ouders hebben ook een abonnement bij jullie afgesloten op aanraden. Wellicht kom ik terug na einde van mijn abonnement bij BEN inderdaad. Ik zal contact met BEN opnemen. Nogmaals dank voor de snelle reactie ook.
Hoi Rbo,



Ook namens mij welkom op het Simyo forum. Jammer dat het meteen de laatste keer is :(



Een abonnement in combinatie met een nieuwe telefoon kan ik je helaas niet aanbieden.



Zoals Franswon al aangeeft, gebruik je het juiste simkaartnummer. Ben vraagt waarschijnlijk nummerbehoud aan via KPN, en daar wordt het nummer niet herkend. Als de aanvraag bij ons binnenkomt, zullen we je nummer gewoon vrijgeven en kun je overstappen met nummerbehoud.

Als je dit aangeeft bij Ben, gaat het helemaal goed komen!



Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag! Hopelijk zien we je snel weer terug :$



Groetjes,

Sean



@Franwon, bedankt voor je antwoord!

Reageer