.

Vraag

contact met klantenservice ivm porteringen drie nummers

  • 5 July 2012
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Badge
ik probeer al twee wwekn de klantenservice te bellen, steeds minimaal tien minuten wachten, te druk, bel op ander moment

nu krijg ik een mail dat een portering niet mogelijk is, BEN-nummer naar Simyo probleem, neem contact op met klantenservice - slechte ervaringen mee, mailadres dat me mailt antwoordt ook niet, het moet via klantenservice - niet te bellen, dan maar zo:

beste Simyo,

ik verzoek u per direct om de voorlopige nummers die u ons gaf, zoek op postcode bij dit 06-nummer, waarmee ik inlogde, om te zetten naar definitieve nummers.
Ik geef het porteren op! Breek het hele overzetten af, we nemen de drie tijdelijke nummers wel, we willen door, per direct, snel, dit kost zeeën van tijd zo, we zijn ontstemd, oplossen en verdergaan, graag!

ik kan u niet ander bereiken dan zo, wij bungelen, totdat u actie onderneemt, we zijn nieuwe klant met DRIE abonnementen, u gaat aardig wat geld aan ons verdienen, mogen we er nou eens normaal van genieten, graag, sorry hoor, very pissed

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi tompitzalis,

Allereerst onze excuses voor de lange wachtijden. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze medewerkers. De telefoonnummers zijn reeds op jouw verzoek allen geactiveerd. Is alles inmiddels naar wens?

Groetjes,

Alex

Reageer