Skip to main content
Beste medewerkers van Simyo,



Per heden is mijn abonnement omgezet met behoud van eigen nummer. Ik merk dat ik wel kan bellen maar niet gebeld kan worden. Via sms heb ik JA gevraagd op nr. 1300, als antwoordt ontving ik: uw huidige abonnement met 06.... is niet bekend bij ons. Neem a.u.b. contact op met customer support van Simyo.



Enig idee hoe lang dit proces van omzetten duurt, en wanneer internet toegangelijk is? Wegens omstandigheden moet ik mijn telefoon wel actief hebben. 



Graag zie ik jullie antwoord tegemoet.

Sportieve groet,

Simyogebruikster  :-) 
Welkom op het forum annetjhemo,



Je toestel accepteert waarschijnlijk geen configuratie sms. Windows Mobile, Android en IOS kunnen dit soort berichten niet ontvangen. In dit topic kun je wellicht al de juiste instellingen vinden.



Daarnaast ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt op het moment dat je gebeld wordt?



Groetjes,



Alex

Reageer