Skip to main content
Sinds gisteren provider en nummer over laten zetten naar Simyo. Alles is vlekkeloos verlopen. Top! Maar vandaag krijg ik een melding dat ik 'internet buiten mijn bundel gebruik'. Op dit moment wil ik alleen internetten via mijn eigen wifi en wifi op het werk. Ik heb bij Mijn netwerkinstellingen het gebruik van internet uitgeschakeld. Ik neem aan dat dit voldoende is om via eigen wifi te kunnen internetten zonder dat ik data verbruik? En dat ik dus ook niet automatisch data ga gebruiken als er geen eigen wifi binnen bereik is?
Wanneer je op mijn simyo Internet uit hebt staan in Internet op netwerkbasis geblokkeerd. Prima dus voor jou.
Tiepvoutjuh in = ....= 🙂
Hoi Zowiedepowie,



Welkom op het Simyo Forum.



En van harte welkom bij de club 😃 Heel goed om te zien dat je hebt gekozen voor Simyo!



Op het moment dat jij een nieuwe simkaart bij ons besteld, staat de internet optie op Mijn Simyo standaard aan. We vermelden dit netjes in de e-mail die je van ons krijgt. Dit is precies de optie die Friesian bedoelt. Ik zie dat je deze ondertussen ook netjes uitgezet hebt 🙂 Je kunt nu geen connectie meer maken met ons netwerk. Dit betekent dat je alleen nog via wifi gebruik kunt maken van het internet. Precies wat je wilt dus!



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Friesian, bedankt voor je bericht!



Groetjes,

Angela

Reageer