Skip to main content
Goedendag allen,



Ik heb met het aanvragen van mijn simyo pakket een foutje gemaakt. Ik heb namelijk niet mijn gehele simnummer van mijn oude simkaart opgegeven. Hierdoor kreeg ik een e-mailtje dat mijn nummerbehoud is afgekeurd,logisch. Maar waar kan ik het goede simnummer doorgeven? ik kan het nergens op de site of op mijn simyo account vinden en telefonisch is er een grote storing waardoor ik niemand aan de lijn kan krijgen. Kan iemand mij helpen?



met vriendelijke Groet

Dorus Jansen
Welkom op het forum Dorus Jansen,



Ik heb jou een privebericht toegestuurd. Zou je deze even kunnen controleren en mij vervolgens een terugkoppeling kunnen geven?
Beste team van Simyo,



Vorige week kreeg ik een mailtje van Solange dat mijn nummerbehoud aanvraag niet was gelukt, omdat Simpel (nog mijn huidige provider) had gezegd dat mijn nummer was afgesloten (zie ticketnummer #257873). Half in paniek belde ik Simpel dus op, en een medewerker vertelde me dat er bij Simpel geen aanvraag van jullie te zien was, en dat mijn nummer zeer zeker niet was afgesloten! Dit gaat wel gebeuren op 5 november aanstaande, als jullie het nummer niet voor die datum overnemen! Hij zei ook dat het geen probleem voor jullie zou moeten zijn, dus snapte ook niet waarom het mislukt was.



Dit wetende belde ik vrijdag belde ik met Joran(?) van Simyo en hij vertelde me dat er die dag nog een tweede poging de deur uit ging om mijn nummer te behouden.



Tot op heden is mijn nummer nog niet overgezet, of heb ik hier geen weten van, want ik krijg maar niet dat mailtje waarop staat dat ie is overgenomen door jullie... Hoe zit dit nu? Als ik dit hier zo lees kan het dus ook zijn dat ik een foutief SIMkaart nummer heb doorgegeven???



Groetjes,

Ela90
Beste ELa90,



Wij hebben inmiddels een bevestiging gekregen van Simpel om jouw nummer over te nemen. Dit zal gebeuren op 05-11. Hier krijg je nog een bevestiging van.



Groetjes,



Arie

Reageer