Skip to main content
Hoi,



Ik heb waarschijnlijk 2 weken mijn nieuwe sim only kaartje mogen gebruiken, maar nou is het zo dat wegens administratieve redenen mijn 

aansluiting geblokkeerd word.

Ik heb mijn facturen nagekeken, heb nog niks hoeven te betalen, er was immers natuurlijk nog twee weken te gaan tot de 3de van de maand als 

ik het goed gelezen hebt.

Wat zou de probleem dan kunnen zijn? 

Heel vervelend is het wel, als je belangrijke telefoontjes moet doen, maar dan plots gewoon niks meer mee kan..



Groetjes Soufian.
dit heb ik ook, kon er 1 dag van genieten en nu niet meer.en ik heb nog genoeg bundel te goed. en jullie zijn zo slecht te berijken schandalig. ge woon.

natascha







Hoi,



Ik heb waarschijnlijk 2 weken mijn nieuwe sim only kaartje mogen gebruiken, maar nou is het zo dat wegens administratieve redenen mijn

aansluiting geblokkeerd word.

Ik heb mijn facturen nagekeken, heb nog niks hoeven te betalen, er was immers natuurlijk nog twee weken te gaan tot de 3de van de maand als

ik het goed gelezen hebt.

Wat zou de probleem dan kunnen zijn?

Heel vervelend is het wel, als je belangrijke telefoontjes moet doen, maar dan plots gewoon niks meer mee kan..



Groetjes Soufian.


Hoi,



Ik heb waarschijnlijk 2 weken mijn nieuwe sim only kaartje mogen gebruiken, maar nou is het zo dat wegens administratieve redenen mijn 

aansluiting geblokkeerd word.

Ik heb mijn facturen nagekeken, heb nog niks hoeven te betalen, er was immers natuurlijk nog twee weken te gaan tot de 3de van de maand als 

ik het goed gelezen hebt.

Wat zou de probleem dan kunnen zijn? 

Heel vervelend is het wel, als je belangrijke telefoontjes moet doen, maar dan plots gewoon niks meer mee kan..



Groetjes Soufian.




Welkom op het forum Soufian,



Ik zie dat je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Op 13 november hebben we je hier per sms over geïnformeerd. Ik zie dat er hoge internet kosten zijn gegenereerd. In het topic over hoogverbruik kun je meer terug vinden over waarom je bent afgesloten. Ik heb je ook een email gestuurd met daarin instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.



@marijenarne. Ik zie dat jouw vraag inmiddels is beantwoord in dit topic.



Groetjes,



Alex

Reageer