Een tijd geleden heb ik een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten en heb daarbij nummerbehoud aangevraagd. Het nummer zal per vandaag worden overgezet. Ik kan bij Mijn Simyo echter niet zien of dit verzoek tot opzegging van het contract binnen is gekomen en of mijn contract met Simyo dus ook per vandaag wordt opgezegd. Kan iemand mij vertellen wat de status van mijn abonnement bij Simyo is?
Bladzijde 1 / 1
Beste Marjan19,
Uit onze gegevens blijkt dat je nummer succesvol is overgezet naar je nieuwe provider. Het abonnement is hierbij ook opgezegd. Je ontvangt nog wel een eindafrekening over de maand oktober.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je nummer succesvol is overgezet naar je nieuwe provider. Het abonnement is hierbij ook opgezegd. Je ontvangt nog wel een eindafrekening over de maand oktober.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.