Skip to main content
Ik wil een (2e) abonnement bij Simyo met nummerbehoud. Ik lees dat dit alleen kan als de opzegtermijn minder dan 2 maanden is. Dit abonnement loopt bij KPN zakelijk en de vaste contractduur is verlopen, maar heeft wel een opzegtermijn van 3 maanden. Hoe kan ik deze overzetten naar Simyo zodat alles naadloos in elkaar overloopt? Kan Simyo toch het contract bij jullie grote broer KPN zakelijk opzeggen en het nummer overzetten of moet ik het dan eerst zelf opzeggen? Lijkt me link want ik wil niet dat mijn nummer verloren gaat.
Welkom op het forum rob1820,



Je hoeft het abonnement niet zelf op te zeggen. Daar zorgt Simyo voor als je gebruik maakt van nummerbehoud. Normaal gesproken mag er pas een verzoek van 2 maanden voor afloop van het contract worden ingediend. Wanneer het een zakelijke aansluiting is, hoeft dit niet. Ik raad je aan om een verzoek in te dienen en de juiste datum per email door te geven aan [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Als je in de mail aan geeft dat het om een zakelijke aansluiting gaat, zullen ze dit aanpassen.



Groetjes,



Alex

Reageer