Skip to main content
Ik  kon deze klacht nergens anders vinden in het forum, dus daar ga ik dan.



Ik had goede ervaringen met Simyo, totdat ik Radio 2, 08001122. wilde bellen. Wat niet mogelijk was!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was met stomheid geslagen. Zo'n onschuldig GRATIS nummer kan ik dus niet bellen.

Wat een sof. Gelukkig kan ik iedere maand opzeggen en zal dit ook doen als hier geen oplossing voor wordt gevonden. Wel 35cent per minuut rekenen voor andere servicenummers, zoals alle andere providers ook doen, maar een gratis nummer bellen, nee dat mag niet.

Uiteraard gaan jullie mij wijzen op de kleine lettertjes die ik beter had moeten lezen, en ja, ik heb servicenummers op 'aan' gezet in mijn overzicht.

En ik was zo tevreden over de duidelijke gang van zaken, helder en overzichtelijk.

Nu dit. Mijn broek zakt ervan af. Een afknapper van formaat.

Natuurlijk doen jullie dit om misbruik te voorkomen, maar ik voel mij wel behandeld als een klein kind.

Kleuterklaspraktijken. 

En zeg mij niet dat andere providers dit ook doen, want er wordt veel naar deze zender mobiel gebeld.

Kijk, als jullie bij misbruik deze functie uitzetten, prima. Maar dat was de eerste keer dat ik een 0800 nummer belde.

Zie dit even in , willen jullie.

Excuses voor de toon van deze klacht.

Met vriendelijke groet, LPE Gerritse.

ps. ik heb geen vaste aansluiting zoals vele anderen met mij,

dan is het wel zo prettig dat de meeste mogelijkheden op mobiel gebied aanwezig zijn in het abonnement.
Moet er even bij zeggen dat ik overgestapt ben van prepaid naar een abonnement.

Bij een abonnement kan ik gewoon bellen naar een 0800 nummer. Staat er geschreven.

Bij prepaid wordt het anders; Bellen naar 00800 nummers  starttarief ** + € 0,25 per minuut, staat er te lezen, voor de rest weet ik het niet.

Groeten LPE.
Beste Simyo,

Ik kan geen 0800 nummers bellen.

Ik ben sinds kort overgestapt van prepaid naar abonnement.

Kan ermee te maken hebben.

Zie dit even in willen jullie?

Bij voorbaat dank,

Eduard Gerritse
Hoi Eduard,



Ik heb zojuist met een Simyo simkaart (abonnement) gebeld naar het telefoonnummer 08001122. De telefoon gaat echter gewoon over. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je naar dit telefoonnummer probeert te bellen. Kan je dit aan ons doorgeven?



Groetjes,



Alex
Hoi Eduard,



Ik heb zojuist met een Simyo simkaart (abonnement) gebeld naar het telefoonnummer 08001122. De telefoon gaat echter gewoon over. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je naar dit telefoonnummer probeert te bellen. Kan je dit aan ons doorgeven?



Groetjes,



Alex





Hoi Alex, allereerst mijn oprechte excuses voor de inhoud van mijn alleerste bericht over mijn klacht.

Nalezende herken ik mijzelf hier niet in.

Ten tweede denk ik dat het 'opgelost' is, want bellen naar dit nummer lukt mij nu wel.

Commotie om weer eens niets.

Vriendelijke groeten van  een tevreden klant,

Eduard
Excuses geaccepteerd Eduard ;)



Goed om te lezen dat het is opgelost.



Groetjes,



Alex

Reageer