.

Beantwoord

Zeer slechte verbinding sinds vorige week

  • 8 January 2013
  • 8 reacties
  • 1392 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Hoi,

Sinds vorige week heb ik zeer slechte verbinding.

- Gesprekken worden vaak afgebroken
- Mobiel internet heeft vaak EDGE verbinding

Voorheen nooit problemen gehad en altijd 3G of H verbinding.

Probleem is gebied 1183 DJ
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hier hetzelfde.

Ik gebruik alleen GSM (geen mobiel internet) maar heb thuis weinig tot géén verbinding meer.

Probleem gebied 6412 CH

Wat is hier aan de hand? Gaarne spoedig reactie en oplossing!
Zelfde verhaal als chim, ik woon op 1183DE,wat in de buurt is.
Wij kunnen serieus niet meer binnen bellen, zo slecht is de verbinding. De buurman belt ook buiten. 1183DE
Dit is ongeveer sinds oud en nieuw zo.
Hiervoor hadden we altijd goed ontvangst binnen.
Waardoor komt dit?? Zou fijn zijn als het opgelost kan worden!
Reputatie 4
Badge +8
Zal daar bij 1183 postcode toch een probleem zijn met een of andere mast.
Sterkte mensen!
Reputatie 1
Badge
Erg goed dat Simyo haar klanten serieus neemt!!!! 😕
Beloven dat er binnen een dag reactie krijgt via de forum maar nog steeds niet op gereageerd.

Verbinding is nog steeds slecht hier.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Sinds vorige week heb ik zeer slechte verbinding.

- Gesprekken worden vaak afgebroken
- Mobiel internet heeft vaak EDGE verbinding

Voorheen nooit problemen gehad en altijd 3G of H verbinding.

Probleem is gebied 1183 DJ


Zelfde verhaal als chim, ik woon op 1183DE,wat in de buurt is.

Wij kunnen serieus niet meer binnen bellen, zo slecht is de verbinding. De buurman belt ook buiten. 1183DE
Dit is ongeveer sinds oud en nieuw zo.
Hiervoor hadden we altijd goed ontvangst binnen.
Waardoor komt dit?? Zou fijn zijn als het opgelost kan worden!


Hoi Chim, ruudd en Judithhannah,

Ik heb zojuist een postcode check laten doen. Er zijn werkzaamheden aan verschillende zendmasten gaande tussen 7 en 25 januari. Na 25 januari zou het probleem niet meer mogen plaats vinden. Kunnen jullie laten weten of het inderdaad is opgelost na 25 januari?

Hier hetzelfde.

Ik gebruik alleen GSM (geen mobiel internet) maar heb thuis weinig tot géén verbinding meer.

Probleem gebied 6412 CH

Wat is hier aan de hand? Gaarne spoedig reactie en oplossing!


Hoi Dirkjan,

Een postcode check wijst uit dat er op deze postcode geen problemen zouden moeten zijn. Daarom ben ik benieuwd of je het alleen binnen ervaart of ook buiten. Ook wil ik je vragen te controleren of je op zowel het UMTS als het GSM netwerk dezelfde ervaringen hebt. Je kunt via je toestelinstellingen de netwerkmodus wijzigen. Daarnaast wil ik je vragen de simkaart in een ander toestel te proberen zodat je kunt nagaan of het aan het toestel of aan de simkaart ligt.

Groetjes,

Alex
Inmiddels zijn mijn problemen opgelost, ik kon alleen om de een of andere reden geen reactie plaatsen (login fail).
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Dirkjan. Goed om te weten dat het is opgelost.

Groetjes,

Alex

Reageer