.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?


Badge +1
Hello,
I will mijn huidige nummber veranderen en een nieuwe telefoonnummer krijgen.
Wat moet ik doen ?
Ik weet dat het kost 5 euros maar er zijn geen preciese stap te volgen om de actie mezelf te doen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 13:13

Bekijk originele reactie

172 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RandyK7,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist je topic met dezelfde vraag beantwoord. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het eigenlijk niet de bedoeling is om naast je eigen topic te reageren op andere topcis met dezelfde vraag om verwarring te voorkomen. Je kunt onze huisregels eventueel hier teruglezen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hey sycomore6,

Indien je definitief een ander telefoonnummer wenst te ontvangen, kan je dit aangeven in een reactie op deze post. Wij zullen jouw nummer per direct wijzigen, de 5,00 in rekening brengen op jouw volgende factuur en je vervolgens een privebericht met jouw nieuwe nummer toesturen.

Voor de overige forumgebruikers die eventueel het nummer willen wijzigen. Geef bij de aanvraag duidelijk aan dat je akkoord bent met de administratiekosten van 5,-. Zo kunnen wij jouw aanvraag direct verwerken.:D

Ik zou graag een ander telefoon nummer willen en ga akkoord met administratie kosten

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mohamed2023,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik maak het dan graag voor je in orde 😊.

Voor het nemen van een nieuw nummer wordt €5,00 in rekening gebracht. 

Groetjes,
Amy

Ik wil een nieuw nummer

Badge +7
Hoi Mevrouw M.,

Welkom op het Simyo forum :)

Natuurlijk kunnen we jouw nummer ook wijzigen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met je nieuwe nummer. Als je je telefoon even opnieuw opstart, maak je gebruik van je nieuwe nummer. De € 5,00 wordt in rekening gebracht op je factuur van april.

Heb je de mail ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en RicoK, Bedankt voor jullie hulp 🙂
Reputatie 7
Een moderator zal je verzoek waarschijnlijk morgen oppakken.
Hallo Friesian,

Uiteraard ga ik akkoord met de 5 euro kosten.

Mvg,

Mevrouw M.
Hoi,

Graag wil ik dat m'n telefoonnummer wordt gewijzigd.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw M.

Geef even aan dat u akkoord gaat met 5 eur kosten. Verrekening via beltegoed of factuur, een moderator zorgt ervoor dat alles goed komt.
Hoi,

Graag wil ik dat m'n telefoonnummer wordt gewijzigd.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw M.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chiara,

Welkom op het Simyo Forum!

Natuurlijk kan dat! Ik zie dat je ook contact hebt gehad met mijn collega via Facebook 🙂 Zij heeft je een nieuw nummer toegewezen. Dat is dus helemaal in orde gemaakt voor je. Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Hoi,
Ik zou graag mijn nummer willen wijzigen. Ik ga hierbij akkoord met de kosten die in rekening worden gebracht.
Mvg
Chiara
Badge +7
Hoi Joery,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik heb zojuist je nummer gewijzigd 🙂 In de mail die ik je net gestuurd hebt, kun je zien wat je nieuwe nummer is. Heb je deze mail ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Hallo,

Ik zou hierbij graag mijn nummer willen wijzigen.

Ik ga akkoord met het betalen van de kosten die in rekening worden gebrachr

Mvg Joery
Reputatie 7
Badge +10
Hi Amhut,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is goed 🙂 Ik heb jouw nummer zojuist gewijzigd. Je krijgt hier ook meteen een e-mail over. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Ik wil graag mijn telefoon nummer wijzigen indien mogelijk. Ga akkoord met de 5 euro
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Christaatje,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit bij ons komt vragen 🙂 Ik zie dat je jouw vraag ook hebt gesteld aan ons mailteam. Mijn collega heeft vanochtend jouw e-mail opgepakt en jou een nieuw nummer gegeven. Het ziet eruit als een mooi nummer! Ik hoop dat jij er ook blij mee bent.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Angela
ook ik wil graag mijn nummer wijzigen. naar aanleiding van een aantal foute keuzes des levens en geef hierbij aan dat ik accoord ga met de 5 euro extra kosten op mijn factuur. thnx in advance
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gginaa,

Bij dezen heb ik je nummer gewijzigd! Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met het nieuwe nummer.

Groetjes,
Jihane
Ik wil graag mijn nummer wijzigen i.v.m privé omstandigheden!! Ik ga akkoord met de 5 euro kosten voor de wijziging. Graag zo snel mogelijk!!! Alvast bedankt!!

Groeten Georgina
Reputatie 5
Badge +9
Hoi aistrey,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb je zojuist een nieuw nummer gegeven 🙂 Je hebt als het goed is zojuist een e-mail ontvangen met jouw nieuwe nummer en een uitleg hierover. Laat je me weten of alles goed is gekomen?

Groetjes.
Caspar
Hallo,

Ik wil graag mijn nummer wijzigen. Ik ga akkoord met de extra kosten die in rekening worden gebracht.

Bedankt mvg,

Joery
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Vishwer,

Welkom op het Simyo forum!

Dat gaan we in orde maken :D

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met je nieuwe nummer. Om gebruik te maken van je nieuwe nummer moet je alleen even je telefoon uit en weer aanzetten.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Ik wil ook graag een nieuwe nummer en ga akkoord met de éénmalige €5 voor de adm kosten. Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Sisi94,

Wij kunnen inderdaad zo snel mogelijk een nieuw nummer voor je regelen. Kun je nog even bevestigen dat je akkoord gaat met de € 5,- administratiekosten?

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Ik wil graag zsm een nieuw nummer. Kan dat?

Reageer