.

Vraag

welkomsboodschap

  • 3 May 2012
  • 5 reacties
  • 431 Bekeken

Badge
Is het mogelijk een vaste welkomsboodschap te hebben en daarnaast bijv. tijdens vakantieperiodes een andere tekst?

M.vr.gr.
Annette

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Annette,

Je kunt de welkomstboodschap aanpassen in het keuzemenu van de voicemail. Je komt in dit keuzemenu door te bellen naar 1233. Als je kiest voor optie 1 in dit menu krijg je de mogelijkheid om je welkomstboodschap opnieuw in te spreken. Dit kun je doen als je bijvoorbeeld op vakantie gaan en ook weer als je terug in Nederland bent.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo Manisha,
Ik heb mijn vraag waarschijnlijk niet goed geformuleerd. Het gaat mij erom dat ik mijn vaste welkomsboodschap niet iedere keer opnieuw hoef in te spreken als ik terugkom van vakantie. Dus dat je voor de vakantieperiode een andere boodschap kan activeren. Bij mijn vaste welkomstekst wil ik bijv. niet dat ze een bericht kunnen achterlaten, bij de "vakantievoicemailtekst" wel. Is dit niet mogelijk?
Annette
Reputatie 2
Badge +4
Beste Anette,

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt niet meerdere welkomstboodschappen inspreken en per gelegenheid een welkomstboodschap uitkiezen.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo Manisha,
Helaas.
Maar is het wel mogelijk om een welkomsboodschap te hebben waar ze geen voicemailbericht op achter kunnen laten?

Annette
Reputatie 2
Badge +4
Beste Annette,

Dit is helaas niet vanuit het netwerk in te stellen.
Als je niet wilt dat er een boodschap wordt ingesproken op de voicemail, dan raden wij je aan om dit in te spreken bij je welkomstboodschap.

Groetjes,

Manisha

Reageer