.

Beantwoord

Wel voicemail en geen bericht achterlaten, hoe doe ik dat?


Ik wil mijn voicemail zo installen dat bellers wel een bericht van mij kunnen horen, maar niet zelf een bericht kunnen achterlaten.
Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Charlene 8 May 2014, 11:31

Bekijk originele reactie

14 reacties

Ik lees net dat deze vraag al gesteld is en negatief is beantwoord.
Toch bijzonder. Bij andere providers kan dit wel.

@simyo: kunnen jullie deze wens in behandeling nemen zodat dit over een paar weken wel mogelijk is?
Badge +8
Hoi jhofstede,

Dit is bij ons niet mogelijk nee. Onze voicemailstructuur heeft die optie niet. Dat is ook niet iets wat we simpel kunnen aanpassen, helaas. Maar ik zal je suggestie toch op onze Wall of Change hangen. Wie weet kan er iets mee gedaan worden 🙂 Mocht het mogelijk zijn, dan is dat waarschijnlijk niet met een paar weken geregeld.
Onze voicemailstructuur vind je hier terug.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Ik ben voor !
Reputatie 4
Badge +10
Hoi a3vanderberg,

Bedankt dat je je mening aan ons hebt laten weten. Wij hebben deze suggestie dus doorgegeven 😳 Het is afwachten. Als dit mogelijk wordt gemaakt, dan zul je hier zeker van op de hoogte worden gebracht 😉
Ik lees dat dit bericht een jaar geleden geplaatst in. Is er nu al wat mee gedaan? Of is het nu al mogelijk om voicemail zonder bericht inspreken al mogelijk?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Christoph, welkom op het Simyo forum :)

Er is op de suggestie van Naomi geen actie ondernomen, helaas. Niet dat er niet naar gekeken is, maar er is besloten de structuur vooralsnog niet aan te passen.

Of is het nu al mogelijk om voicemail zonder bericht inspreken al mogelijk?

Zou je kunnen uitleggen wat je hier mee bedoelt? :?
Laatste bericht kan genegeerd worden. Op de een of andere manier, gepost.
Ernst,

Ik vermoed dat er een soort van afwezigheid bericht werd bedoelt. Dat je voicemail zo instelt dat men een bericht van je hoort maar dat je als beller niks kan inspreken.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Christoph,

Dat is goed 🙂 Geniet nog van het mooie weer 😃

Ik lees dat dit bericht een jaar geleden geplaatst in. Is er nu al wat mee gedaan? Of is het nu al mogelijk om voicemail zonder bericht inspreken al mogelijk?

Dit bericht is van 5 jaar geleden, is het inmiddels wel mogelijk ? Zou het wel heel handig vinden….

Reputatie 7

@The Don Waarom zou je dit willen? Als je niet opneemt neem je toch niet op? Misschien kan de beller je dan een sms of een whatsappje sturen.

Wat je namelijk niet moet vergeten is, dat het afluisteren van een bericht, zoals een voicemailbericht de beller tikken/geld kost. Zolang er geen verbinding tot stand is gebracht gaat de meter niet lopen.

Misschien kun je het tussen de regels doorlezen, maar ik heb een haat/liefde verhouding met voicemail. Alleen de providers spinnen hier garen bij, want het afluisteren en inspreken en afluisteren en weer terugbellen kosten allemaal tikken 😉.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi The Don,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Helaas is het tot op heden nog niet mogelijk alleen de voicemail te laten horen, zonder dat de beller een bericht kan inspreken. 

Ik zal dit onderwerp nog eens laten vallen bij de collega die gaat over onze Wall Of Change, dan weet ik direct of we hiermee aan de slag kunnen of niet. :)

Bedankt RicoK

 

Groetjes,

Tessanne

@The Don Waarom zou je dit willen? Als je niet opneemt neem je toch niet op? Misschien kan de beller je dan een sms of een whatsappje sturen.

Wat je namelijk niet moet vergeten is, dat het afluisteren van een bericht, zoals een voicemailbericht de beller tikken/geld kost. Zolang er geen verbinding tot stand is gebracht gaat de meter niet lopen.

Misschien kun je het tussen de regels doorlezen, maar ik heb een haat/liefde verhouding met voicemail. Alleen de providers spinnen hier garen bij, want het afluisteren en inspreken en afluisteren en weer terugbellen kosten allemaal tikken 😉.

Dank voor je bericht ! Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zou het fijn vinden om wel een bericht te kunnen laten horen als mensen mij bellen zonder dat ze een bericht kunnen inspreken.

Hoi The Don,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Helaas is het tot op heden nog niet mogelijk alleen de voicemail te laten horen, zonder dat de beller een bericht kan inspreken. 

Ik zal dit onderwerp nog eens laten vallen bij de collega die gaat over onze Wall Of Change, dan weet ik direct of we hiermee aan de slag kunnen of niet. :)

Bedankt RicoK

 

Groetjes,

Tessanne

Dank je wel Tessanne, ben benieuwd !

Reageer